Współtworzyliśmy key visual dla marki Pani Teresa Medica. Zadanie trudne, ponieważ marka miała silne konotacje kolorystyczne (chcieliśmy je nieco uwspółcześnić), ma kilka różnych linii produktowych (chcieliśmy je rozróżnić i uwspólnić jednocześnie), ponieważ rozrasta się poza granicami kraju chcieliśmy aby komunikat był czytelny i uniwersalny również poza Polską i pomimo swoich 30 lat nie miała nigdy key visuala z prawdziwego zdarzenia co było dodatkowym wyzwaniem komunikacyjnym. Jacek uszanował brief – co wśród osób Kreatywnych nie jest aż tak powszechne i tym samym dziedzictwo marki. Powstał key visual spełniający wszystkie powyższe założenia. Jacek umie słuchać i słyszy. Szanuje inne zdanie z jednej strony i przekonuje tam gdzie ma pewność z drugiej strony. Jest terminowy co również postrzegam jako dużą zaletę. To była na pewno pierwsza, ale myślę że nie ostatnia wspólna realizacja.