Praca grafika czasami wygląda jak praca detektywa 🙂 Nie zawsze otrzymujemy „dobry brief” czyli dokładny opis produktu, grup docelowych, celu, misji… Im więcej informacji o produkcie, marce czy firmie tym lepsze logo można zaprojektować. Lepsze tzn. że już samo logo może przekazać informacje czym firma się zajmuję, czego dotyczy produkt i do kogo jest adresowany. Określenie Archetypów marki jak i odpowiedzenie sobie na najtrudniejsze pytanie: Dlaczego właśnie ten produkt, dlaczego to robie, dlaczego się tym zajmuję, dlaczego ta marka itd…
NEW LIFE – PROJEKT LOGO
koncepcja • projekt • efekt końcowy
New Life Joanna Rumińska – kilka informacji:
Pomagam w odnalezieniu swojej indywidualnej drogi do zdrowia w chorobach autoimmunologicznych, problemach z poczęciem oraz w innych problemach zdrowotnych. Moją misją jest niesienie pomocy innym oraz wspieranie w walce o lepsze jutro.
To oczywiście tylko fragment tego czym firma New Life się zajmuję. Jednak najistotniejszą informacją było to, że poprzez dietę daje nowe życie: pomaga kobietom z trudnościami zajścia w ciąże ale także każdemu polepszyć zdrowie.
Założenia początkowe:
– nazwa New Life Joanna Rumińska
Archetypy marki to: towarszysz i opiekun.
Projekty i propozycje:
– projekt logotypu z zastosowaniem „dmuchawca”.
Co symbolizuje dmuchawiec ? Nowe życie, nasiona, wolność, przestrzeń, wiatr… wszystko to co opisuje działania podejmowane przez New Life.
Było wieeeele projektów z wykorzystaniem przeróżnych form przedstawienia dmuchawca 🙂 Od zdjęcia do ilustracji…
Typografia:
W propozycjach znajdziemy różne czcionki. Przede wszystkim chodziło o lekkość i nowoczesność. Finalnie nazwa nie przypadkowo została „napisana” ręcznie, ponieważ jest w tym ukryte przesłanie, że nowe życie możesz napisać sam… oczywiście z odpowiednią pomocą i wsparciem.
FINALNY PROJEKT
wybrany przez klienta
Podczas tworzenia logo i poznawani lepiej firmy New Life powstało w mojej głowie zdanie, które później wykorzystaliśmy w infografice. To była tzw. wartość dodana do projektu ale także wizualizacja samego logotypu na inforgrafice:
ZOBACZ TAKŻE CASE STUDY
INNYCH PROJEKTÓW
Projekt Billboardu i Plakatu
Zadaniem było stworzenie Billboardu i Plakatu jednak w dużej mierze był to w sumie projekt KV dla marki Esprit Telewizji Kablowej.
Strona www
Projektowanie i implementacja strony www. Na przykładzie realizacji opisałem kilka ważnych elementów, na które zwracam uwagę oprócz samego wykonania strony www.
Key Visual
Założenia, projekt i efekt końcowy… krok po kroku od brief-u do projektu i finalnej wersji.