Grafika Użytkowa, Graphics for business

Praca grafika czasami wygląda jak praca detektywa 🙂 Nie zawsze otrzymujemy „dobry brief” czyli dokładny opis produktu, grup docelowych, celu, misji… Im więcej informacji o produkcie, marce czy firmie tym lepsze logo można zaprojektować. Lepsze tzn. że już samo logo może przekazać informacje czym firma się zajmuję, czego dotyczy produkt i do kogo jest adresowany. Określenie Archetypów marki jak i odpowiedzenie sobie na najtrudniejsze pytanie: Dlaczego ? 🙂 

NEW LIFE – PROJEKT LOGO

koncepcja • projekt • efekt końcowy

New Life Joanna Rumińska – kilka informacji: 

Pomagam w odnalezieniu swojej indywidualnej drogi do zdrowia w chorobach autoimmunologicznych, problemach z poczęciem oraz w innych problemach zdrowotnych. Moją misją jest niesienie pomocy innym oraz wspieranie w walce o lepsze jutro.

To oczywiście tylko fragment tego czym firma New Life się zajmuję. Jednak najistotniejszą informacją było to, że poprzez dietę daje nowe życie: pomaga kobietom z trudnościami zajścia w ciąże ale także każdemu polepszyć zdrowie. 

Założenia początkowe:

– nazwa New Life Joanna Rumińska

Archetypy marki to: towarszysz i opiekun.

Projekty i propozycje:

– projekt logotypu z zastosowaniem „dmuchawca”.

Co symbolizuje dmuchawiec ? Nowe życie, nasiona, wolność, przestrzeń, wiatr… wszystko to co opisuje działania podejmowane przez New Life.

Było wieeeele projektów z wykorzystaniem przeróżnych form przedstawienia dmuchawca 🙂 Od zdjęcia do ilustracji…

Typografia:

W propozycjach znajdziemy różne czcionki. Przede wszystkim chodziło o lekkość i nowoczesność. Finalnie nazwa nie przypadkowo została „napisana” ręcznie, ponieważ jest w tym ukryte przesłanie, że nowe życie możesz napisać sam… oczywiście z odpowiednią pomocą i wsparciem.

FINALNY PROJEKT
wybrany przez klienta

Projekt Logo, Logotypy Design

Podczas tworzenia logo i poznawani lepiej firmy New Life powstało w mojej głowie zdanie, które później wykorzystaliśmy w infografice. To była tzw. wartość dodana do projektu ale także wizualizacja samego logotypu na inforgrafice: 

ZOBACZ TAKŻE CASE STUDY INNYCH PROJEKTÓW

Key Visual

Założenia, projekt i efekt końcowy… krok po kroku od brief-u do projektu i finalnej wersji.

Projekt Logo

Założenia, projekt i finalny efekt. Dlaczego właśnie taka czcionka, kolory, motywy i od czego warto zacząć.